
Onze pupillen zijn zwart van kleur. Waarom zien we dan kleuren en niet zwart?
Jun 19, 2019 - 08:46
Radio and PodcastLive Radio & Podcasts
We zeggen liever "ajuin", maar officieel moeten we "ui" zeggen. Hoe dan ook. Waarom huilen we als we een ui snijde,? En vooral, wat kan je ertegen doen? Lieven heeft heel wat truukjes in deze aflevering. Als je zelf nog...
Waarom moet je huilen als je een ui snijdt? is an episode from Waarom? Daarom! by Maarten en Dorothee. We zeggen liever "ajuin", maar officieel moeten we "ui" zeggen. Hoe dan ook. Waarom huilen we als we een ui snijde,? En vooral, wat kan j...
This episode belongs to Waarom? Daarom!.
Use the player on this page to stream the episode online.
Published May 22, 2019, 07:12 long, audio available.