Radio and PodcastRadio and PodcastLive Radio & Podcasts
Waarom moet je huilen als je een ui snijdt? artwork
Education

Waarom moet je huilen als je een ui snijdt?

Waarom? Daarom! by Maarten en Dorothee

May 22, 201907:12Education

We zeggen liever "ajuin", maar officieel moeten we "ui" zeggen. Hoe dan ook. Waarom huilen we als we een ui snijde,? En vooral, wat kan je ertegen doen? Lieven heeft heel wat truukjes in deze aflevering. Als je zelf nog...

About This Episode

Waarom moet je huilen als je een ui snijdt? is an episode from Waarom? Daarom! by Maarten en Dorothee. We zeggen liever "ajuin", maar officieel moeten we "ui" zeggen. Hoe dan ook. Waarom huilen we als we een ui snijde,? En vooral, wat kan j...

Podcast

This episode belongs to Waarom? Daarom!.

Listen Online

Use the player on this page to stream the episode online.

Episode Details

Published May 22, 2019, 07:12 long, audio available.