Radio and PodcastRadio and PodcastLive Radio & Podcasts
Emil Mattsson & Markus Standertskjöld: "Första halvlek är det bästa vi gjort i år" artwork
Sports & Recreation

Emil Mattsson & Markus Standertskjöld: "Första halvlek är det bästa vi gjort i år"

Vasastan BK

Aug 18, 201300:01:55Sports & Recreation

Emil Mattsson & Markus Standertskjöld: "Första halvlek är det bästa vi gjort i år" by Vasastan BK

About This Episode

Emil Mattsson & Markus Standertskjöld: "Första halvlek är det bästa vi gjort i år" is an episode from Vasastan BK. Emil Mattsson & Markus Standertskjöld: "Första halvlek är det bästa vi gjort i år" by Vasastan BK The episode was published o...

Podcast

This episode belongs to Vasastan BK.

Listen Online

Use the player on this page to stream the episode online.

Episode Details

Published Aug 18, 2013, 00:01:55 long, audio available.