Radio and PodcastRadio and PodcastLive Radio & Podcasts
4. Rebecca: "Jag har känt mig dum i huvudet" artwork
Government & Organizations

4. Rebecca: "Jag har känt mig dum i huvudet"

Osynlighetspodden

I fjärde avsnittet av Osynlighetspodden berättar föreläsaren, författaren och entreprenören Rebecca Anserud om sina diagnoser – ADHD och bipolär sjukdom – och om kampen för att minska stigmat mot psykisk ohälsa. Osynligh...

About This Episode

4. Rebecca: "Jag har känt mig dum i huvudet" is an episode from Osynlighetspodden. I fjärde avsnittet av Osynlighetspodden berättar föreläsaren, författaren och entreprenören Rebecca Anserud om sina diagnoser – ADHD och bipolär sjukdom – oc...

Podcast

This episode belongs to Osynlighetspodden.

Listen Online

Use the player on this page to stream the episode online.

Episode Details

Published Sep 13, 2017, 30:01 long, audio available.