Radio and PodcastRadio and PodcastLive Radio & Podcasts
Rockhistorier om Joy Division og New Order: ”Jeg synes, det var det bedste musik jeg nogensinde havde hørt” artwork
Music

Rockhistorier om Joy Division og New Order: ”Jeg synes, det var det bedste musik jeg nogensinde havde hørt”

Ohoi! Show by heartbeats

Oct 17, 202502:37:22Music

Fra Joy Divisions post-punk til New Orders rock- og dansemusik: Samlet set har fem britiske musikere i konstellationen af to bands defineret den britiske musikscene gennem 80’erne. I denne episode af 'Rockhistorier' spil...

About This Episode

Rockhistorier om Joy Division og New Order: ”Jeg synes, det var det bedste musik jeg nogensinde havde hørt” is an episode from Ohoi! Show by heartbeats. Fra Joy Divisions post-punk til New Orders rock- og dansemusik: Samlet set har fem brit...

Podcast

This episode belongs to Ohoi! Show.

Listen Online

Use the player on this page to stream the episode online.

Episode Details

Published Oct 17, 2025, 02:37:22 long, audio available.