Radio and PodcastRadio and PodcastLive Radio & Podcasts
Rita Segato, antropòloga: "Els homes són víctimes del mandat de masculinitat" - 15/10/18 artwork
News & Politics

Rita Segato, antropòloga: "Els homes són víctimes del mandat de masculinitat" - 15/10/18

L'entrevista d'"El matí" by Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA

Oct 15, 201800:31:14News & Politics

Rita Segato, antropòloga i feminista, explica que la prova que els homes són víctimes del "mandat de masculinitat" és que "moren abans i són més infeliços". L'antropòloga assegura que les dones són més felices i que tene...

About This Episode

Rita Segato, antropòloga: "Els homes són víctimes del mandat de masculinitat" - 15/10/18 is an episode from L'entrevista d'"El matí" by Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA. Rita Segato, antropòloga i feminista, explica que la pr...

Podcast

This episode belongs to L'entrevista d'"El matí".

Listen Online

Use the player on this page to stream the episode online.

Episode Details

Published Oct 15, 2018, 00:31:14 long, audio available.