
Radio and PodcastLive Radio & Podcasts
News & Politics
Rita Segato, antropòloga: "Els homes són víctimes del mandat de masculinitat" - 15/10/18
Rita Segato, antropòloga i feminista, explica que la prova que els homes són víctimes del "mandat de masculinitat" és que "moren abans i són més infeliços". L'antropòloga assegura que les dones són més felices i que tene...
About This Episode
Rita Segato, antropòloga: "Els homes són víctimes del mandat de masculinitat" - 15/10/18 is an episode from L'entrevista d'"El matí" by Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA. Rita Segato, antropòloga i feminista, explica que la pr...
Podcast
This episode belongs to L'entrevista d'"El matí".
Listen Online
Use the player on this page to stream the episode online.
Episode Details
Published Oct 15, 2018, 00:31:14 long, audio available.