
Hva skjer med kode24-timen!? 🥺
Oct 2, 2025 - 26:49
Radio and PodcastLive Radio & Podcasts
Ole Petter har fått seg ny bebi. Jørgen har fått seg ny dokumentar om Double Fine. Solgte inn no code med AI – var en hel haug indere. WWDC - dette er nytt. Lønner det seg å ta en master? Vi ser på lønna! Cursor 1.0 er u...
#256: Master-lønn, WWDC-nytt, Cursor 1.0 💥 is an episode from kode24-timen by kode24.no. Ole Petter har fått seg ny bebi. Jørgen har fått seg ny dokumentar om Double Fine. Solgte inn no code med AI – var en hel haug indere. WWDC - dette er...
This episode belongs to kode24-timen.
Use the player on this page to stream the episode online.
Published Jun 12, 2025, 52:43 long, audio available.