Radio and PodcastRadio and PodcastLive Radio & Podcasts
Hvordan har det vært å være intensivpasient med COVID-19 på OUS artwork
Health

Hvordan har det vært å være intensivpasient med COVID-19 på OUS

Intensivpodden by Intensivpodden

Jun 16, 202045:07Health

I denne episoden av intensivpodden forteller Geir Ove og Nina Norum om sine erfaringer med å være intensivpasient og pårørende på intensiv i 6 uker ved OUS. Pasienter som ligger lenge på intensiv får ofte intensiv-delir,...

About This Episode

Hvordan har det vært å være intensivpasient med COVID-19 på OUS is an episode from Intensivpodden by Intensivpodden. I denne episoden av intensivpodden forteller Geir Ove og Nina Norum om sine erfaringer med å være intensivpasient og pårøre...

Podcast

This episode belongs to Intensivpodden.

Listen Online

Use the player on this page to stream the episode online.

Episode Details

Published Jun 16, 2020, 45:07 long, audio available.