
iJazz Club. Colònies d'estiu
Jul 8, 2015 - 01:00:08
Radio and PodcastLive Radio & Podcasts
L'irreverent trio The Bad Plus i el saxofonista nord-americà Joshua Redman es coneixen des de fa temps, però fins ara no han gravat un disc. El presenten el 4 de juliol al festival Vijazz de Vilafranca del Penedès, però...
iJazz Club. De verema amb The Bad Plus Joshua Redman is an episode from ijazz Club by Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA. L'irreverent trio The Bad Plus i el saxofonista nord-americà Joshua Redman es coneixen des de fa temps, p...
This episode belongs to ijazz Club.
Use the player on this page to stream the episode online.
Published Jun 3, 2015, 01:01:51 long, audio available.