
Mijn instrument #8 Boyan (12) speelt piano (en componeert!)
Nov 25, 2021 - 00:14:44
Radio and PodcastLive Radio & Podcasts
Muziek maken lijkt een beetje op een verslaving, maar dan leuk. ‘Het is een feestje, een feestje,’ vindt Pepijn. Hij speelt sinds kort in een bandje. ‘Het leukste is om samen met vrienden muziek te maken. Mijn vriend kan...
Mijn instrument #2 Pepijn (11) speelt saxofoon is an episode from Het Concertgebouw voor kinderen by Het Concertgebouw voor kinderen. Muziek maken lijkt een beetje op een verslaving, maar dan leuk. ‘Het is een feestje, een feestje,’ vindt P...
This episode belongs to Het Concertgebouw voor kinderen.
Use the player on this page to stream the episode online.
Published Jun 3, 2021, 00:10:51 long, audio available.