
2013
May 17, 2018
Om 2013. Om at se virkeligheden i øjnene, at starte på sygeplejerskeuddannelsen og at lande på traumecent...
Radio and PodcastLive Radio & Podcasts
Om 2008. Om at komme hjem fra USA, om at gå fra banken til Magasin og om at blive barchef. Og om at gå selvstændig, om Martin fra Ørum og om ham dér Obama.
2008 is an episode from Hej mor by Cecilie Underbjerg & Kit Abel. Om 2008. Om at komme hjem fra USA, om at gå fra banken til Magasin og om at blive barchef. Og om at gå selvstændig, om Martin fra Ørum og om ham dér Obama. The episode was pu...
This episode belongs to Hej mor.
Use the player on this page to stream the episode online.
Published Apr 5, 2018, audio available.