
Slukt av Snap
Nov 2, 2018 - 19:38
Radio and PodcastLive Radio & PodcastsFetching episode details...
Radio and PodcastLive Radio & Podcasts
Med helseminister Bent Høie (H), Aps nestleder Hadia Tajik, Terje Vareberg, tidligere styreleder i Helse Stavanger, Nina Horpestad, leder i sykepleierforbundet i Rogaland, og debattredaktør Solveig Grødem Sandelson.
Hvorfor må sykehuset tjene penger på oss pasienter? is an episode from Ein-to-fem!. Med helseminister Bent Høie (H), Aps nestleder Hadia Tajik, Terje Vareberg, tidligere styreleder i Helse Stavanger, Nina Horpestad, leder i sykepleierforbun...
This episode belongs to Ein-to-fem!.
Use the player on this page to stream the episode online.
Published Sep 27, 2018, 23:00 long, audio available.