
Tothom ha anat a l’escola (i es nota)
Apr 9, 2026
Radio and PodcastLive Radio & Podcasts
El Departament d’Educació ha decidit eliminar l’ús del mòbil a tota l’etapa obligatòria. Per alguns, pot semblar una molt bona notícia, per altres, que els fem servir de manera proactiva i amb finalitat...
Educar en digital: posicionament davant les mesures sobre l’ús de dispositius mòbils a l’escola is an episode from applejux by cHristian negre i walczak. El Departament d’Educació ha decidit eliminar l’ús del mòbil a tota l̵...
This episode belongs to applejux.
Audio availability depends on the podcast feed.
Published Jun 26, 2025.